سوالات متداول

ارسال سوال
  • سلامسیکو مدل ssc355p1 ساخت کجاست ؟مونتاژ کجاست ؟گارنتی دارد ؟چه مواردی جز گارانتی است ؟هرینه ارسال به شهر تان دارد یا رایگان ارسال می شود ؟چه وماردی همرا ه ساعت ارسال میشود - برگ گارانتی - دفترچه اصلی با پارت نامبر

    ساخت کشور ژاپن است - بله شامل گارانتی خواهد شد - تمامی ارسال های ما رایگان خواهد بود - ساعت به همراه جعبه ، کارت گارانتی و ...
  • یک ساعت قدیمی اورینت دارم برای تعمیر باید به کجا مراجعه کنم

    سلام ، در ساعات اداري با شماره تلفن ٢٥٩٣٧٥٧٠-٠٢١ تماس حاصل فرماييد تا همكاران ما شما را راهنمايي كنند
  • چقدر زمان میبره ساعت را بفرستید؟

    معمولا بین 1 تا 3 روز زمان خواهد برد و ارسال ها با هماهنگی و بسته به قرارگیری کالا در انبارهای سراسر کشور متغیر است
  • با سلام من يك ساعت اسمالتو مدل SG1L082L0041 در سال ٢٠١٥ خريداري كردم كه به شكل عجيبي رنگ بدنه رفته ميخواستم بدونم دليليش چي و شامل گارانتي هست يا خير

    طبق قوانین مندرج در وب سایت و شرکت دایا زمانسنج کالاهایی که در شرایط تخفیف و پروموشن خریداری می شوند شامل گارانتی (خدمات رایگان) نمی شوند، اما شرکت موظف است در صورت اشکال کالای شما را (به هزینه خود مشتری) تامیر کند
  • با سلام.من یک ساعت مدل اورینت که برای 40 سال پیشه دارم.شیشه نداره.دستبندهم نداره.قابل تعمیر هست.خود ساعت نبضیه و کار میکنه

    سلام، اگر مایل بودید با شماره تلفن 25937570-021 شماره پشتیبانی ما تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند تا ساعت خود را در صورت امکان برای ما ارسال کنید و اگر امکانش بود برایتان باز سازی شود
  • 1- نحوه ثبت نام در سایت چگونه می باشد؟

    پاسخ: نحوه ثبت نام از طریق کلیک روی گزینه عضویت در سایت و تکمیل کردن فرم مربوطه امکان پذیر می باشد.
  • 1- آیا برای خرید از زمان و زیور، حتما باید در سایت عضو باشم؟

    پاسخ: بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید.
    با عضویت در زمان و زیور می‌توانید:
    - سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید
    - لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید
    - نقد و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید
    - در جریان فروش‌های ویژه محصولات قرار گیرید
  • 2- نحوه خرید از سایت به چه صورت می باشد؟

    پاسخ: نحوه خرید از سایت در بخش راهنمای خرید اینترنتی به طور کامل قابل مشاهد می باشد.
  • 3- آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

    پاسخ:  برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
  • 4- آیا این کالا را موجود دارید؟

    پاسخ: برای اطلاع از موجودی  آتی کالا با شماره امور مشتریان 02125937570 تماس حاصل فرمایید.