سوالات متداول

ارسال سوال
  • با سلام.من یک ساعت مدل اورینت که برای 40 سال پیشه دارم.شیشه نداره.دستبندهم نداره.قابل تعمیر هست.خود ساعت نبضیه و کار میکنه

    سلام، اگر مایل بودید با شماره تلفن 25937570-021 شماره پشتیبانی ما تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند تا ساعت خود را در صورت امکان برای ما ارسال کنید و اگر امکانش بود برایتان باز سازی شود
  • 1- نحوه ثبت نام در سایت چگونه می باشد؟

    پاسخ: نحوه ثبت نام از طریق کلیک روی گزینه عضویت در سایت و تکمیل کردن فرم مربوطه امکان پذیر می باشد.
  • 1- آیا برای خرید از زمان و زیور، حتما باید در سایت عضو باشم؟

    پاسخ: بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید.
    با عضویت در زمان و زیور می‌توانید:
    - سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید
    - لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید
    - نقد و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید
    - در جریان فروش‌های ویژه محصولات قرار گیرید
  • 2- نحوه خرید از سایت به چه صورت می باشد؟

    پاسخ: نحوه خرید از سایت در بخش راهنمای خرید اینترنتی به طور کامل قابل مشاهد می باشد.
  • 3- آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

    پاسخ:  برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
  • 4- آیا این کالا را موجود دارید؟

    پاسخ: برای اطلاع از موجودی  آتی کالا با شماره امور مشتریان 02125937570 تماس حاصل فرمایید.
  • 5- آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

     پاسخ:  شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.
  • 1- آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری من وجود دارد؟

     پاسخ: شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.